niedziela, 30 czerwca 2013

Projekt AMV/MEP


OHAYO!
Oto waszym oczom ukazuje się kolejna,
ale równie wspaniała co poprzednia,
Prezentacja AMV/MEP :)
(nic nowego :D)

Bestamvsofalltime- 
Beatcaster

Nie najgorsze AMV, ale nie wiem dokładnie
co mnie tu uwiodło.
Pewnie muzyka, zresztą jak zwykle :)

Bestamvsofalltime - Legend

Po prostu cudo twórcy *-*
nie mogłem oderwać oczu, to jest prze piękne :)
Samo wykonanie, jak i dobranie scen, dla mnie perfekcyjne *A*

LimS- Dirty Dancer

Od Diasus666, nie najgorsze.
Nawet fajne, i chwytliwe, ale nie dla mnie :D
[AD]Micharex43

3 komentarze:

  1. w końcu się posta doczekałam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dalej zalogować się nie mogę to Micharexa przekonałem aby wrzucił :D

      Usuń
    2. na żadne konto? A jakbyś nowe założył? Ktoś musi tego bloga przy życiu utrzymywać :D

      Usuń